۱۰ خرداد ۱۳۹۸، ۱۵:۰۸

امام جمعه بیارجمند:

اسرائیل نابود خواهد شد/ ایستادگی مسلمانان در برابر «معامله قرن»

اسرائیل نابود خواهد شد/ ایستادگی مسلمانان در برابر «معامله قرن»

شاهرود - امام جمعه بیارجمند با بیان اینکه امروز اسرائیل در حال غرق شدن در منجلابی است که خودش آن را درست کرده، گفت: به زودی شاهد نابودی اسرائیل خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد احمدی ظهر آدینه در جمع مردم نمازگزار و متدین بیارجمند پس از راهپیمایی روز قدس به میزبانی مصلای نماز جمعه این شهر با بیان اینکه به زودی شاهد فروپاشی و نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود، ابراز کرد: امروز و در شرایط کنونی اسرائیل چون فردی می ماند که در منجلاب غرق شده و برای نجات خود دست و پا می زند و از هم پیمانان خودش کمک می طلبد.

وی با بیان اینکه طرح معامله قرن یکی از اقدامات آمریکا برای نجات اسرائیل است، ابراز کرد: دشمنان هر روز بر علیه مسلمانان یک نقشه جدید طرح می کنند اما به حول قوه الهی و با ایستادگی مردم در صحنه های مختلف شاهد خنثی شدن توطئه‌ها هستیم.

امام جمعه بیارجمند با قدردانی از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس نیز گفت: ملت ایران پرشکوه‌تر از سال‌های گذشته در اقصی نقاط کشور در این راهپیمایی بزرگ و باشکوه شرکت کردند تا این پیام را به دشمنان بدهند که ملت ما پشتیبان مردم فلسطین و قدس شریف است.

احمدی روز جهانی قدس را از یادگارهای ماندگار امام خمینی (ره) برای دنیا دانست و ابراز کرد: ایشان با بصیرت مثال زدنی که داشتند آینده اسرائیل و فلسطین را می دیدند و لذا به دنبال روزی برای جریان سازی علیه رژیم اشغال گر قدس بودند.

وی با بیان اینکه روز قدس امروز نماد ایستادگی علیه ظالمان است، تاکید کرد: روز قدس در اقصی نقاط جهان به الگو و نمادی برای حمایت از تمام مظلومان جهان بدل شده و این از افتخارات انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه بیارجمند تاکید داشت: روز جهانی قدس به ابتکار امام خمینی (ره) و با تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی به خصوص در دهه‌های اخیر ساختاری جهانی پیدا کرده و به یک الگو در دنیا بدل شده است که باید قدردان آن باشیم.

کد خبر 4630242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha